måndag 16 november 2009

weekend with Josse and Jennifer

hej söta läsare,
har inte haft så mycket tid&dator
men iallafall i lördags drog vi först
på discot hahaha, så fula, skit tråkigt
vi drog typ till donken ist och åt,
sen hade vi fett tråkigt så kom fältare
och hämta oss igen sen skjutsa oss till
bacheer, så va vi där en stund, grilla
mashmallows hahaha (stavning) söta.
sen råkade vi somna där också:P
På söndag vakna vi sen drog jag
jennifer& bacheer till stan, vi hjälpte
han välja en jacka, den va skit snygg
sen åt vi sen drog han och då satt jag
och jennifer typ och snacka. sen kom robin
då drog han och jag till centalen sen åt vi
sen hem till han, sen kom stefano och hämta
mig och sen sov jag hos Nella. tog allt kortfattat
orkar inte skriva böcker,tack för helgen iallafall!
love alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar