torsdag 5 november 2009

mer minnen


hahahaha... sthlm med willam trorjag






inge kommentarer


miss you olivergubben!


fälläh&alle
felix&alex
fellis&allis
jag va neger och grejen va hade inge smink
hade vart i turkiet i typ 2 veckor

Nellas pappa: DEN HÄR SKA JAG RAMA IN!!

asså haha! hennes pappa skulle hänga upp den där på väggen

sötare tjej finns ju inte, (på madame touså i london)

bästavänner forlajf lix.

sexy biatch
hihi jag och loviza hitta ngn snygg kille där.


jag & adam (min första kärlek typ)

FJORTIS!!


sovdags?






det är inte spya!! det är ansiktsmask med ananas.
haha nu kommer ännu mer gamla bilder!
hittade värsta fjortisbilderna men dom åker
inte upp på bloggen, ni får några mindre extrema(a)
vet att ni älskar mig och mina fina bilder!!!
love alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar