torsdag 5 november 2009

minnen!

fillipinerna med Nella
basel&jag på hk

the voice


cheerleading


när jag tatuerade tommy under foten:)



världens bästavän





tjenatjena!
satt och kolla igenom mina gamla bilder
och massa mappar, då hitta jag lite småroliga
smågamla eller ja jättegamla bilder,så här fårni!
iallafall så drog jag och Agnes till v-ås igår efter skolan
sen träffa vi Kalle, sen drog jag och Nella till Bäckby
träffa Firas och fick tillbaka min mobil,finally!
sen hämta hennes underbara farmor oss och körde
oss till stan, då träffa vi Agnes och Kalle igen,
sen gick vi lite i affärer osv.. sen tröttna Kalle på de
så vi gick till Cornetto bar och fika, sen fippla robin
till lite saker så de vart kaos sen skulle jag till han men
busshelvetet gick inte, så Stefano körde mig till PB.
sen fick älskling tröjan jag&Nella köpte till han sen så
kolla vi film,och alla på filmen va gröna hahah så vi fick
lite skrattanfall osv. iallafall så prata vi och så sen somna vi.
och nu sitter jag här, ska snart ta en dusch sen ut och springa.
love alex







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar