onsdag 11 november 2009

test

så här tråkigt har jag! men nu vet ni iallafall:)

ärlighet:

ditt äldsta hångel?: 17 heh
hur många har du vart RIKTIGT kär i?: på riktigt så 1, robin(L)
vad tycker du om kärlek?: bästa och värsta man kan uppleva
när kramade du någon sist?: måndag tror jag
kramade du någon speciell person då?: ja, världens underbaraste pojkvän.
har du svårt att bli riktigt kär?: ja faktiskt, tar sin tid
när kysste/hånglade du med någon sist?: måndags
ångrar du det?: absolut inte
när fick du senast en komplimang?: igår
har du hånglat med någon av samma kön?: hahah DANIELLA!

har du någonsin:

varit medvetslös?: nja tror inte det
hånglat med någon riktigt ful?: nej vore väl onödigt
hånglat med över 30 pers?: gud nej:P
hånglat med över två pers på en kväll?: nej!
gjort något du verkligen ångrar?: ah.
gjort något olagligt?: haha men ja
varit full?: a
varit drogpåverkad?: nej
snusat?: haha ja
rökt?: mjo
blivit polisanmäld?: tror jag inte:P
tagit p-piller?: ja
slagit någon?: inte seriöst

senaste personen som:

sov i din säng?: robin<3
såg dig gråta?: robin tror jag.
fick dig gråta?: mig själv
delade en cigg med?: kommer inte ihåg.
du gick på bio med?: jenni&nelli!
skällde på dig?: eh.. morbror tror jag

de senaste 48 timmarna har du:

rökt?: nepp
gråtit?: nej
skrattat?: ah lite
varit arg?: ja!!på katthelvetet
sjungit?: absolut
pratat telefon?: med älskling<3
gjort något fel?: heh nä?
saknat någon?: lisa & älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar