måndag 2 november 2009

come back!

tjingeling på er!
förlåt för min verkligen hemska uppdatering
har haft mycket att göra osv.. iallafall så åt vi middag
i lördags sen drog jag och Nella till gåren lite sen
hade Baker fest så vi drog dit, hade skit kul fast
mina ben är fulla av blåmärken och Nellas rygg!
hihi, sen åkte jag hem med pappa och farmor
tog en vin med pappa sen somna jag.

söndag: vaknade ganska så sent. men fixade mig osv
sen hämta stefano mig sen hämta jag mina saker hos Nella
sen drog jag till Älskling, vi myste och hans systrar måla
ut han till ett halloween "monster" eller hur man nu säger.
så söt som han är. sen gick jag till Pappa och Farmor igen
sen åt vi middag sen tog jag taxi till centralen
och tog tåget hemLars hämta mig, sen kolla jag och
alla dom film och åt bullr,hihisen gick vi och la oss,
det är min helg, och nu ska jag städa för
jag har precis kommit hem från allt. skit stökigt rum..
P.S älskar min älskling så otroligt mycket!

love alex

1 kommentar:

  1. hahaha vadå en vin ? ETT GLAS vin heter de ju förfan.

    SvaraRadera