söndag 18 oktober 2009

helg med robin


tjingeling

dålig uppdatering jag vet! hahah hittade en fin fjortis bild
på mig och Nella bästavän, fina va?!?!!? nat.. men här är min helg:


fredag: Va först hemma och chilla lite sen kom Mimmi hit
för jag va rädd för spökerna haha! sen drog jag till västerås.
Va med efterlängtade Fanny, Moa & Emilia, vi drog t bjurhovda
gården, sen va vi där och kolla idol osv.. sen drog jag och fanny
till stan, träffade Robin och några, sen GICK jag och Robin hem
till honom, kallt? ja! sen kolla vi tv sen somna vi.


lördag: Vaknade av att Robin sparka mig, klockan åtta! kul..
haha sen fixa vi oss osv sen drog vi till stan, gick till tåget.
sen drog vi till Fagersta, först drog vi till Kusinerna för Lars
fyllde år, tjocka lite där sen skjutsa Marcus oss hem,
vi va hos mig ett tag och kolla TV och åt, sen till agned&kalle
Vi kolla film och tjocka, igen! haha :) Kalle och hans fina öl rapar
sen GICK jag och robin hem, haha vi är bra på att gå vi..
sen la vi oss och kika film sen vart han hungrig typ klockan två(?)
så vi gick ner och åt, sen gick vi och la oss.


du gör min dag robin,jag älskar dig.

love alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar