torsdag 15 oktober 2009

ondag i v-ås

hej!
hann aldrig skriva igår, sluta två så sprang hem
fixade mig lite sen sprang jag till tåget och satt mig
sen kom Agnes älskling. vi flamsa som vanligt hahaha!
sen kom vi till västerås då va vi lite med Jhonte hedman,
vi åt och lite sådär, han är värsta rödglittriga PimPmobilden,
de gillar vi! hahaha vi mobbade han lite. sen tog jag bussen till pb
va med Robin bebis, vi kollade film och sen drog vi ut,
sen tog jag bussen till stan och träffade Agnes och Kalle.
vi satt och prata sen satt jag och Agnes oss på tåget,
och ja Kalle rolig som han nu är. han skrämde skiten ur mig!
han tryckte ansiktet mot rutan, först såg jag inte han.
jag ba fan va stora näsborrar jag har, sen såg jag Kalle där,
hahaha jag skrek och väckte ngn kille som såg ut som tomten, haha
men jag bad iallafall om ursäkt:) sen köpte vi varmchoklad osv..
sen kom Tommy och hämta mig så drog jag hem och duscha osv.
love alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar