måndag 12 oktober 2009

hejjagkaninteprata


chaaaaaaaacha bloggen!
mitt 40 inlägg, börjar bli grym på de här! inte..
bjuder på en riktig ansikte bild på mig och felicia från skolan.
iallafall så ligger jag hemma för tillfället och är sjuk
har så jävla ont i halsen så det finns inte!
hahah mamma kom och försökte väcka mig imorse
jag fick knappt fram rösten så jag stanna hemma som sagt
sen somna jag nyss på soffan jätte länge, med en halstablett i munnen!
haha när jag vakna låg den och kleta på soffan men det säger vi inget till mamma om!(a)
tar ibumetin och alvedon tillsammans tre gånger om dagen, så jag blir trött.
iallafall så ska jag till fredrik imorgon och bli fotad:)
fotomodeller.com heter sidan där bilderna kommer upp sen
mimmi ska också med, hon tog såna bilder typ förra veckan.
iallafall så blir det nog moa bebis i helgen, saknar henne mest!
nu ska jag sluta skriva och läsa amir och krilles blogg,älska!!
love alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar