fredag 16 oktober 2009

spökar!:(:(

ja men toppen! nu är det väl mitt hus tur,
de har börjat spöka i mitt rum och badrummet

första händelsen va när jag skulle sova i måndags.
jag låg och kolla tv, sen när jag stände av, hörde jag
att någon satt och skrev på datan och klicka på musen,
jag gick och kolla men ingen va där,
men musen rördes fortfarande.
jag sket i det och gick och la mig,
sen på onsdag när jag satt vid datan,
så lyssna jag på musik, sen bad tommy mig sänka volymen,
så jag gjorde det.en minut senare så vrids de på allra högsta
volym av sig självt. vart skit rädd sen försökte jag förklara
att det inte va jag som höjde men nej de är ingen som lyssnar.

sen när jag duscha igår, slänkte någon lampan,sen satt på igen.
jag tänkte det är säkert mamma eller strömmen, sen kollar jag
men då är dörren låst så det kan inte vara mamma, strömmen isf?
men nej, 3 min senare ungefär så slits drapperiet upp! jag ba vafan?..
sen kolla jag om det kanske va katterna, men inga katter va där..
sen drog jag tillbaka den, och när jag släppte så slets det upp igen!
då vart jag skit rädd och gick ur duschen, för jag hade ingen förklaring t det.

Sen när Mamma duscha imorse, berätta hon att en bit från vart spegeltak
i badrummet (som tommy har tagit ner för han skulle fixa lampan)
sen stog upp, lutad mot duschen och har stått där länge,
sen när mamma duscha så ramlar den, och åker fem meter fram, till dörren.
Tea(min katt) fräste och sprang iväg..

jag ser ingen förklaring precis till de här. men de är väl inge farligt antar jag.
nu vet ni iallafall, heh! är hemma själv nu, skit kul.. nat
love alex

2 kommentarer: