torsdag 8 oktober 2009

städtorsdag?

hej alla söta !
jag städa nyss köket,mitt rum,badrummet,
hallen,vardagsrummet och päronens rum
och tog ut sopor dammsög överallt
mamma bad mig dammsuga men
vart på städhumör typ.
hoppas hon är söt och köper tågkort till mig nu,
men förmodligen inte eftersom jag inte sportar
för tillfället.
jaja i vilket fall så kom jag på ett roligt minne på tal om dammsuga.
när jag va liten på djurensdag i skolan,
så skulle jag skriva att min katt
Pysen (miss u!) va rädd för dammsugare,
men jag stavade inte helt rätt
så ja det vart "min kat Pysen är räd för damsugare"
haha alla garva åt mig! till och med min lärare haha,
samma när vi hade högläsning och jag så brödlopp
ist för bröllop.haha lyckad jag är,
iallafall så ska jag och tommy ut och gå senare i think,
har inte mycket mer att skriva om
men drar till bullen imorgon (v-ås)
uppdaterar nog senare eller imorgon,
ha det bäst hörrni!
love alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar