måndag 28 september 2009

weekend

tjingeling alla läsare.
jag är sämst på att uppgradera,jo jag vet!
iallafall så ska jag väl ta och skriva om helgen nu
fredag: först skolan då, sen drog tog jag sällskap med Omar,
sen drog jag hem till Nadia och vi typ åt osv..
Sen drog vi till stationen och mötte Jasse.
sen va vi med Måns och Magnus en stund sen drog vi till västerås.
Först mötte vi Mergim och några sen tog vi bussen till Jasse.
Lördag: Vaknade med Jasse, sen kom Sandra och miccis(?)
vi drog ner på stan och åt, sen drog jag till Fanny.
Va med henne en stund sen mötte jag micha dogge och hugo
vi drog till discot blablablaaaaa... efter discot drog vi och köpte
hamburgare på donken sen drog vi till Fanny, tänkte gå och lägga oss
men nej då kom Mergim och Bullen till hon så vi va med dom en stund.
Söndag: Va med Mergim Bullen och Fanny lite sen drog jag och träffade Therese en stund.
vi åt sen drog vi och kolla på hennes nya lägenhet. Sen mötte Deniz och Felicia mig.
Vi gick lite på stan och träffa Mio och ngn, sen kom Firas och jag&han bytte mobil,
Sen åkte jag och Deniz och Felicia till fagersta igen:) tack för en bra helg. puss på er
love alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar