lördag 19 september 2009

fiiiiiesta


tjo tja tjena mitt bena?
festade igår hos någon (neger?)jocke,
hahah gick med ibbe och felicia dit,
vi stack först till servus och köpte chips,hah
sen skulle vi dra ner till typ gucci men
sen hade vi gått fel och ja fan vet jag så
vi fick springa runt i typ en timme
innan vi kom fram dit,
alla var typ där, va helt okej men
lite trångt så fort man skulle röra sig.
drack ingenting men det trodde inte
min kära mor på så nu rök mobilen igen, great!!
det hade tydligen spårat som fan senare,
misshandel och blod överallt fick jag höra,
iallafall så sitter jag här nu och laddar in bilder från kameran
och försöker piggna till litegrann.
åkte också till västerås igår innan och träffade först martin sen massa annat folk.
nu ska jag iallafall hoppa i duschen, skriver nog senare.
puss ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar