onsdag 2 september 2009

seg dag.,.

hey bitches.
va nyss med min babe'Nadia en stund bara, hon skulle till
sin kusin och sova där i think.. bäst är hon iallafall!
Nu sitter jag här och lyssnar musik och ska nog snart
laga mat till mina päron så grym som jag är,haha!
haha jag har börja små störa mig på alla typ (förlåt!) men små fula
killar som söker till vän på typ bilddagboken/msn,typ massa PJ's
med typ 30 tofsar på benen och rosa kläder...(?)
om man inte accepterar så trackar dom tills man gör det, otroligt irriterande men iallafall så ska jag
sluta acceptera nu tror jag, orkar inte få för många.
Har inte hänt så mycket annat idag i vilket fall. tänkte faktiskt ta kort snart.
har inga nya och man måste ju uppgradera! ska nog börja köra "dagens outfit"
fast inte exakt varje dag men när jag kan iallafall!
aja nu ska jag sluta skriva,kommer nog ett inlägg senare idag!
ha det bäst sötnosar,
with love!/alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar