torsdag 24 september 2009

nadias homecoming!


tjingeling alla, mitt 20 inlägg nu:)
(jag va lite oberädd på bilden men va tvungen för Nadiasöte)
är lite små dålig på att uppgradera men för mig,
så händer det inte så mkt i veckorna mera,
städa nyss typ hela huset och ska snart göra NO,duktigflicka!
Nadia bebis kom hem igår, så blir nog tjejerna imorgon sen
kanske Caroline älskling kommer också:D
sen på lördag blir det nog disco om mamma har lugna ner sig.
säger bara herregud! (föräldrar nu för tiden? iggar mig ju!)
aja i vilket fall så får jag pengar av papi imorgon,
jag vill köpa skor.. ska nog göra det också:)
och nu är det snart mössa&jackasom gäller!
fyfaaasen va kallt det är när jag går till och från skolan.
tog sällskap med Omar imorse förresten, längesen man såg han:)
nu ska jag gå ut en stund, catch u later
min plastpappa är bäst
love alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar