måndag 21 september 2009

Bebisar

tjingelingan
va med ranya och lisa i lördags.
vi gjorde inte så mkt, snacka mest.
sen igår(söndag) drog jag till västerås
och va med bästastedenise!
vi träffa Mergim och hans kompisar
sen drog vi och kolla på fotboll på hamre.
sen drog jag Mergim,Firas och Denise
och kolla på skiljebo-syrianska.
den fick Denise sina väldigt fina dampanfall i typ 45 min
så vi drog sen ner till stan.
haha Jag ocg Firas skulle se hur stark jag va i magen,
så han slog mig skithårt i magen
så jag tappa luften haha:(:( det va grymt skönt, verkligen.
haha men jag fick slå tillbaka så.
sen gick vi bara runt på stan typ en stund och typ härja
Sen drog jag & Mergim till tåget men
jag missade den i sista sekund, haha.
så vi satt och vänta på hans buss sen
kom mamma och hämta mig.
tack för dagen ni är helt underbara(L)
with love!/alexandra öööö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar