lördag 29 augusti 2009

Lördag



HEJ ALLA! nu har jag gjort en ny blogg! om ni inte redan visste så heter jag alexandra östlin jones och jag är 14 snart 15 år.

iallafall så sitter jag hemma hos Älskling nu inlindad i täcket,äter godis,bloggar och väntar på att han ska komma hem från matchen. Vaknade åtta eftersom han drog då och sen kunde jag inte somna om! Försöker iallafall fixa tills ikväll med allt men det går inge vidare.. Så vet inte hur det blir om vi är kvar i skultuna eller om jag och killarna drar till mig. är sjukt stressad just nu men det ordnar sig nog tillslut.

Försöker också väcka Nella men det fungerar inte speciellt bra det heller, men iallafall så väntar jag nog här tills Whilliam kommer,vilket är snart, så nu ska jag börja sminka mig iallafall.skriver senare, Ha det bäst!

with love v /alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar