måndag 31 augusti 2009

helgen

hej alla!
ledsen att jag inte har skrivit på hela helgen men har inte riktigt haft tid.
Fredag: va först med Älskling sen va jag med Nella,Amanda och Jennifer,orkar inte skriva om det men vi hade kul och så iallafall(L)
lördag: vaknade upp med Älsklingen min, vi myste en stund sen kom Bullen, vi fixade lite grejer och så, sen åkte vi in till marknaden, jag va med Caroline och Emma, fast vi träffade massa mer, sen hade Bullen tappa bort Whilliam så vi gick och leta efter honom, haha massa kaos på vägen eftersom Bullen är som han är... jo i vilket fall så skulle vi till fagersta, så jag Whilliam&Bullen drog till station, men nej då gick det inget jävla tåg. grymt irriterande, så vi åkte till skultuna med Martin, sen va vi hemma hos Älskling och hade kul. Sen kom Elena,Kevin,Robin,Elin och ngn jag glömde namnet på(?) orkar inte skriva så mkt mer, skit kul kväll fast det va mycket kaos och bråk.
Söndag: skulle egentligen på dansen, men försov mig.. iallafall så va jag&Älskling med massa i skultuna. sen åkte jag in till stan och träffa Nella. Vi gjorde inte så mycket, men senare så drog vi till marknaden, vi åkte extreme fly. sen drog vi och kolla hockey(?) med Älskling, Bullen och Mergim, sen skulle vi dra in till stan men vi vart sittandes på busshållsplatsen med Älskling. Sen drog vi hem till Nella. vi åt och sen kom Älskling och dom och hämta mig så sov jag hos Whilliam igen:) ha det bra alla!
with love! v/alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar