måndag 31 augusti 2009

godnatt alla!


tjabbatjenahallåååå.

haha jag duscha nyss,jag har lite små tråkigt..
Tog världens sötaste bild,såklart! på mina babe's(L)
jag älskar dom,+ ranya så otroligt mycket.. kommer alltid göra!
funderar på att äta sen lägga mig och läsa läxan eller kolla tv,
Jag satt nyss och snacka med min kära mamma i typ två timmar
Hon är så bra, hon förstår verkligen när jag mår dåligt, vilket jag gjorde idag.
Vi pratade lite om att flytta och sådär
men ska inte säga något ifall det inte blir av.
Men vill bara bort från äckliga falska fagersta! ursh fyfan.
Jag saknar min Nella jätte mycket, ska ringa henne nu tror jag:)
speechless-michael jackson
sjukt fin låt, lite seg i början men den blir bra sen,
Aja nu ska jag sluta skriva, ha det bäst! pussar
with lowe! /alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar