måndag 31 augusti 2009


hey world.
vaknade upp imorse sen tog jag bussen sen tåget hem.
hahaha det va typ 7 pers som kolla på mig när jag sov.. kul:(
iallafall så kom mamma och hämta mig så fick jag äta frukost i bilen,hih
nu tror jag att jag ska kolla på lite kläder, får pengar av papi imorgon(Y)
om ni inte visste så ska jag ju få syskon och så så vi håller på och letar massa namn
jag tycker om Jayden,Tyler,Sebastian,Nathan men mest Leonel. Aja får se hure blir.
haha blir iallafall Gerlich i efternamn + jones då.. hahaha tysktnamn,fint!
kan dom inte bara gifta sig så kan alla heta Jones. Ska tvinga dom, haha.
ska shoppa med Nella bästavän i stockholm i helgen också förmodligen,
sen kanske det blir discot med tjejerna men tror inte jag orkar
känns så segt när alla småungar ska in där och
stå och "visa upp" sig i magtröja och 1 mm shorts.
hahah jag och denise putta ner alla blondiner från scenen förra discot.
iallafall saknar jag min whilliam redan, älskar han mest utav allt!
sen imorgon blire babe's,underbart.


with love!/alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar