måndag 15 februari 2010

..

ska självklart svara så gott jag kan
på någon tjejs(?) kommentar :

Om jag inte minns helt fel så har väl du insytt löshår? Isåfall så har jag några frågor om det som jag skulle bli grymt glad över om du kunde svara på!(a)
1. vart har du sytt in det, alltså vilken frisör eller gjorde någon annan det på dig?
2. blir det snabbt slitet?
3. hur behandlar du det?
4. hur ofta får du gå till frisören och ''fixa till det''?:)
puss och kram



svar:
1. jag har sytt in det hos min frisör kajsa ekström.
nummret dit är 0223-16500

2. det bror på vart man köper håret,
och det är alltid olika, för vissa hår
är bättre eller sämre fast dom kommer från
samma butik.

3. jag kör med ett balsam som heter ICE,
sjukt bra men dock rätt dyrt. finns också
hos kajsa att köpa,sen sover jag inte med
blött hår och sover alltid med fläta.

4. hm.. de är väl ungefär varje månad eller
femte vecka kan jag tänka mig!=)

hoppas du vart nöjd med svaret! puss:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar