lördag 2 januari 2010

min andra halva


antonella dilara basagni
min andra halva
min tvillingsjäl
& min bästavän

snart 15 år med dig. du är den ända jag litar på till 100% om inte mer!
du är min absoluta bästavän, och kommer alltid alltid att vara.
alla minnen du och jag har, finns inget bättre.
du är den som får mig skratta när jag är ledsen,
det är du som tröstar mig när jag är ledsen.
det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig antonella.
du är min andra halva, om du inte fanns skulle inte jag heller finnas.
är du ledsen, är jag. skrattar du,skrattar jag, dör du,dör jag
jag har aldrig haft en vän som dig, som verkligen alltid ställer upp
verkligen alltid finns där, och du har alltid gett mig nya chanser
när jag har egentligen sabbat dom. utan dig vet jag inte vad jag skulle göra.
2010 ska bli vårat år, och vi ska aldrig mera glida isär..

italia + jamaica
anton-ella + alex-sandra
nelly & alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar