torsdag 10 december 2009

hihi

hello=)
kom nyss hem typ,
seg dag i skolan.
iallafall så ska jag göra nageltid nu,
sen ska jag göra håret=) underbart!
antonella sov här igår, och vi shoppade
tidigare på dagen=) haha den lilla stackarn
gick upp halv fyra imorse och trodde hon skulle
missa tåget, hahaha! iaf,ska springa nu, hörs sen!

"skriv inte yäni, du är äkta svenne,yäni är till för araber kom på nått annat ord gumman,idiot wannabe blatte"

NAAAAW, fin läsare, hahaha så jävla pantad och pinsam.
lilla "gumman" jag är inte ens hel svensk, men född här.
och jag skriver precis va jag vill, vrf läser du annars?
du är säkert svenne själv eller ngn dryg arab
(ni mogna araber ta inte illa upp men är trött på dehär)
så du,raring, kyss min stora svenneröv ist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar